سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

چگونگی نگهداری از پنجره های UPVC

در صورتی که طراحی ، تولید و نصب پنجره های UPVC با نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد طول عمر پنجره ها و کارایی آنها در بالاترین حد خواهد بود . اما رعایت برخی از نکات باعث می شود کارایی و عمر این پنجره ها در حد بیشینه خود باقی بماند.

* پنجره ها را هر چند وقت یک بار با دستمال خشک گردگیری کرده و در صورت نیاز با دستمال نم دار یا مخلوط آب و صابون تمیز نمایید تا همواره درخشندگی و زیبایی خود را در دکوراسیون و نمای ساختمان شما حفظ نمایند .

* قطعات مکانیکی پنجره ها نیازمند روغن کاری در بازه های زمانی بلند مدت هستند . روغن کاری باید توسط روغن های رقیق موجود مثل روغن چرخ خیاطی انجام شود.

* به منظور دوام بیشتر لاستیک های درزگیر پنجره ها ، چند ماه یکبار آنها را با پارچه ای حاوی صابون مایع تمییز کنید. و سپس با دستمالی روغنی چرب کنید . این عمل نرمی و انعطاف لاستیک ها را به ارمغان می آورد. در حین این عمل دقت کنید که لاستیک ها از جای اصلی خود خارج نشده باشند.

* تغییرات آب و هوایی و انبساط و انقباض ناشی تغییرات دمایی در طی فصول مختلف و نشست و تغییرات ساختمان و فشار ناشی از این تغییرات برپنجره ممکن است باعث شود که ابزار و یراق آلات پنجره از رگلاژ خارج شود که با تنظیم مجدد به حالت اولیه بازخواهد گشت . دقت نمایید که در زمان لازم به رگلاژ پنجره ها اقدام نمایید تا از صدمه خوردن به آنها جلوگیری شده و رگلاژ پنجره ها راحت تر صورت گیرند.

* در صورتی که پیچ های دستگیره به مرور زمان کمی شل شد ، می توان با جابجا نمودن دستگیره ، پیچ مربوطه را یافت و آن را سفت کرد.

* در هنگام فعالیت های بازسازی از قبیل نقاشی و سیمانکاری و ... لازم است تا روی پنجره ها را با پوشش مناسبی پوشاند تا آسیبی به پنجره ها نرسد. در صورت آلوده شدن پنجره ها لازم است تا بدقت پنجره را تمییز کرد تا وجود این مواد باعث کدر شدن سطح پنجره نشود .

*زمان کندن لیبل سطوح خارجی پروفیلهای پنجره ها قبل از نصب شیشه ها و  زمان کندن لیبهای داخلی پس از نقاشی ساختمان می باشد .  اگر پس از نصب پنجره ها ، هنوز فعالیت های اجرایی ساختمان باقی مانده است ، بهتر است لیبل روی پنجره ها که قابل دسترس می باشند و پس از نصب شیشه ها می توان آنها را کند، کنده نشود تا از آسیب به پنجره ها محافظت کند. البته باید دقت داشت اگر لیبلهای پنجره به مدت طولانی بر روی پنجره ها باقی بمانند به خصوص لیبلهای سطوح خارجی که در معرض تابش آفتاب قرار دارند دیگر به راحتی از پنجره ها کنده نخواهند شد .

در صورتی که هنگام کندن لیبلها ، لیبل ها به سادگی از پنجره ها کنده نشوند ، باید از یک سشوار برای دمیدن به پنجره ها استفاده کرد و لیبل ها را از پنجره ها جدا نمود و ازکشیدن تیغ و اجسام سخت به پنجره ها جهت کندن لیبلها خودداری نمود .

* از نزدیک کردن شعله مستقیم آتش ، مثل آتش جوشکاری ، فندک ، کبریت و ... و اجسام داغ به پنجره بپرهیزید.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید