سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

همین امروز اقدام به تعویض پنجره های قدیمی خود نمایید

پنجره هاي UPVC شما را سالم تر نگاه ميدارد. همین امروز اقدام به تعویض پنجره های قدیمی خود نمایید.

بررسي آمارهاي جهاني نشان مي دهد كه سالانه حدود 5/4 ميليون نفر بر اثر آلودگي هوا جان خود را از دست مي دهند. آلودگي هوا همواره در شرايط بحراني منجر به مرگ و مير انسانها شده است. محاسبات آماری نشان مي دهد با توجه به جمعيت تهران ، در شرايط بحران آلودگي هوا احتمال مرگ و مير سالانه پنج هزار نفر وجود دارد . بیشترین آمار مرگ و میر در تهران و شهرهای بزرگ در ماههای آذر و دی صورت می گیرد که که در اثر  وارونگی هوا آلودگی هوا به حد هشدار می رسد .

آلودگی هوا

با توجه به اينكه بیش از 90% وقت مردم ، در محيط هاي بسته سپري مي شود ، بيشترين مرگ و مير هایی که در پی آلودگي هوا رخ مي دهد در فضاهاي بسته  صورت می گیرد . این موضوع باعث می شود که در اکثر اوقات برای آسیبهای مغزی و عقب ماندگی های ذهنی ، سکته های قلبی و سرطان های ریه که در ارتباط مستقیم با آلودگی هوا می باشند به دنبال دلایلی غیر از آلودگی هوا باشیم و از جدی گرفتن این موضوع چشم پوشی کنیم .

معمولا در فصول سرد سال که پنجره ها را می بندیم غلظت آلودگی هوا به دلیل وارونگی هوا ( شاید اشتباه باشد) به بیشترین حد ممکن و در حد هشدار قرار می گیرد . در این زمان به خردسالان و کهنسالان و افراد دارای بیماریهای قلبی توصیه می شود که از منزل خارج نشوند یا در فضای باز قرار نگیرند و در برخی از این روزها مدارس و ادارات بدلیل آسیب ندیدن افراد جامعه و کاهش آلودگی هوا تعطیل می شوند . حال اگر در هنگام حضور در منزل یا اداره از پنجره های مناسبی که ما را از نفوذ این غبار و ذرات آلاینده و هوای نامطلوب در امان دارند برخوردار نباشیم در سرتاسر ایام سال در معرض این هوای آلوده قرار گرفته و در دراز مدت به ما و افرد خانواده مان آسیبهای جبران ناپذیری وارد خواهد آمد .

پنجره های دو جداره یو پی وی سی شما را پولدار و شاداب کرده و بر روابط کاری و خانوادگی شما تاثر مثبب می گذارد .

بيشترين آسيبي كه آلاينده هاي هوا بر انسان مي گذارند بر سيستم ريه و قلب انسان است . آسيبي كه به ارگان هاي بدن ميرسد به نوع و ميزان آلاينده ها ارتباط دارد .

صداهاي بلند محيط مثل صداي ترافيك يا كارخانجات بر كاهش شنوايي تاثير مي گذارد .بعضي از آلاينده ها مي توانند سبب بروز سرطانهاي حنجره ، بيني و عفونت سينوسها شوند . هنگامی که در اثر آلودگی صوتی خواب و استراحت راحت و کافی ندارید نمی توانید در روز بعد به کار و فعالیت اقتصادی موفقی بپردازید و تنفس هوای ناسالم و نداشتن خواب و استراحت کافی دو دلیل موثر در کسالت و عدم کارایی در طول روز است . چنین افرادی نمی توانند فعالیت خود را به بهترین نحو انجام داده و بهترین رفتار و تصمیمات را در زندگی و کار خود داشته باشند . عدم موفقیت در کار و کسالت و بی حوصلگی و عصبانیت در مرد خانواده و نیزخستگی زن خانواده از نظافت و گردگیری مداوم و همچنین کاهش ضریب هوشی بچه ها و پایین آمدن نمرات درسی آنها، وضعیت خانواده را به بحران کشیده و آن را در آستانه متلاشی شدن قرار می دهد . در چنین شرایطی قبضهای سنگین و بدون رایانۀ برق و گاز که در اثر اتلاف انرژی ارقام نجومی پیدا کرده اند ضربه آخر را بر پیکر خانواده وارد آورده و پیدا کردن مقصر برای زیادشدن قبض در خانواده و عدم وجود پول کافی برای پرداخت آن و در نتیجه قطع آب و برق که در اثر استفاده بیش از حد کولر در فصول گرم و  همچنین قطع گاز در فصول سرد که در اثر اتلاف انرژی بوجود آمده ضربۀ نهایی را برپیکر آن خانواده وارد می آورد .

آمارها نشان می دهد پس از تعویض پنجره های قدیمی به یو پی وی سیِ دو جداره در یک خانه ، روابط افراد خانواده محکم تر شده و شادابی و موفقیت در آن خانواده به طور چشمگیری افزایش می یابد . این آمار ها نشان می دهند پس از روی آوردن مردم به تعویض پنجره های قدیمی به پنجره های دوجداره درصد طلاق به طور مشخصی کاهش یافته است .

براي جلوگيري از ورود ذرات مضر و آلودگي صوتي به داخل محيطي بسته ، بهترين راه  استفاده از درب و پنجره UPVC  دو یا سه جداره مي باشد چرا كه اين پنجره ها :

•    آلودگي صوتي را به ميزان 45 الی 75 دسي بل كاهش مي دهند .

•    آلودگي هوا را به ميزان 80 درصد كاهش مي دهند .

پس اگر به فكر سلامت خود و فرزندانتان و هچنین خواستار موفیت و تحکیم روابط خانوادگی هستید همين امروز اقدام به تعویض پنجره های خود كنيد فردا دير است .

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید